27-07-2015

Je social media bijhouden

Ik besteedde nooit veel aandacht aan hoeveel volgers ik had op mijn social media. Maar een tijdje geleden, toen Instagram de spam-accounts delete en ik mijn cijfers flink zag dalen, was ik er ineens heel erg bewust van. Dus nu denk ik, ik moet het bestuderen, wat werkt wel en niet en wat kan ik ervan leren en verbeteren. Dus besloot ik een schema te maken om het bij te houden. Aangezien ik een groot voorstander ben van de 'sharing community', stel ik 'm hier ook beschikbaar voor jullie, download hier. Veel plezier ermee!

Tip: Maak de periodes niet te lang, anders is het een gedoe om te zien wat nou de meest populaire post was, welke de meeste en minste likes had, enz. Ik stel voor om het om de 1-2 weken te doen. De likes/reacties/RT rij heeft misschien wat uitleg nodig: het eerste vierkante is voor de meeste likes, de tweede de minste en de derde het gemiddelde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten