02-10-2015

Hippie totebag

Gisteren ontving ik zo'n gaaf pakketje in de post! Ten eerste zat het verpakt in vrolijk stippen papier, maar de inhoud was nóg leuker! Ken je Studio Maas? Ze naait allerlei fijne dingen met vrolijke stofjes. Ik had al een tijdje mijn oog op de bloemetjes-print. Het weekend dat ik naar Snor Festival ging had ik een eigen ontwerp totebag mee ipv een 'gewone' handtas, dit beviel me supergoed, maar het was een beetje jammer dat ik 'm niet kon dichtmaken. De naaimachine en ik zijn geen vriendjes, dus zelf doen was nooit een optie. Dus ik stuurde een berichtje aan Maartje en vroeg of zij een 'custom' tas voor me kon maken, oftewel: hetzelfde model als ze normaal maakt, maar dan met een rits. Zo is zo geweldig, want ze zei ja!

En dat brengt ons terug naar de eerste zin van het bericht: vandaag ontving ik 'm! Hij was nog gaver dan dat ik me had voorgesteld, ze had zelfs een mooie rode voering erin gemaakt! Ik hou van de vorm van de tas, de ratio van hoe ie op mijn schouder hangt tot de opening en natuurlijk de print, yay!



Mijn appartement is een beetje donker, maar gelukkig had ze zelf wat foto's genomen voordat ze 'm opstuurde, dus hier zijn wat meer details van deze geweldige tas! Ik kan niet wachten tot ik een reden heb om 'm te gebruiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten